Tips Pulang Kampuang Jo Pesawat

Posted: July 31, 2013 in Uncategorized

“saat buka watsapp tadi pagi ba’da sahur, nemu ini posting ini di group alumni SMA, agak ngakak juga pas baca nya. Dan juga tak sengaja nemu artikel yang sama di kaskus. Di repost di blog gak apa-apa ya. semoga bermanfaat bagi kawan2 dari nagari minang yang mau pulang kampung dari rantau :D”

 

Untuak dunsanak nan punyo niat Pulang Kampuang jo Pesawat, ambo punyo Tips supayo pulang kampuang aman jo nyaman..

1. Pastikan dulu sanak tu punyo Kampuang..!! Beko tiket lah tabali kironyo sanak baru sadar kalau sanak ndak punyo Kampuang, mubazir jadinyo beko 😀

2. Sanak harus sadang di Rantau..!! Beko jan urang pulang kampuang, sanak pulang kampuang pulo, urang antri bali tiket, sanak iyo pulo, kironyo sanak sadang di Kampuang wkwkwk..

3. Bali tiket sasuai jo namo pesawat nan sanak inginkan, misalnyo sanak nio naiak Pesawat Puyuah Air, jan sanak bali tiket Pesawat Itiak Air. Atau nan labiah ndak buliah bali tiket NPM atau lo liak jan cubo-cubo bali Tiket untuak nonton konser Boyband 😀

4. Bali lah Tiket jauah-jauah hari sabalun barangkek, jan arok dek ongkos murah beko, sanak cubo pulo naiak dijalan wkwkwk..

5. Jan lupo makan atau sarapan sabalun barangkek, karano di pesawat ndak ado nan manjua ‘Paragede Angek’ jo taluah asin  doh.. 😀

6. Sasudah Check in jan langsuang NAIAK kateh pesawat, tapi MASUAK kadalam pesawat, naiak kateh pesawat disangko urang suporter bola beko..

7. Duduak lah sasuai jo nomor kursi nan tatulis di tiket sasudah sanak check in, jan duduak pulo disampiang Pilot, sudahtu sanak ajak pulo pilot tu maota..
“Eh Pak Pilot kenal jo si Buyuang Ladiang? Tu Mamak den mah..” Dek arok ongkos perai atau baia saparo, sanak ajak pulo pilot tu maota cando itu. Ndak ado pangaruahnyo doh.. Wkwkwk..

8. Didalam pesawat jan sok akrab atau sok ramah jo urang nan duduak disampiang kito, biaso-biaso sajo lah. Beko dek sok akrab, talapeh sanak batanyo “Dima turun ni?” Jan lay sanak, mambana ambo wkwkwkwk..

9. Katiko pesawat siap-siap ka mandarat, jan bagageh pulo turun, tunggu se lah pesawat tu sabana baranti jo tunggu intruksi dari petugas, saba sajo.. Jan sampai pulo sanak basorak “Kiri ciek da..”

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s